Zerówka Bloomberg Businessweek Polska będzie spersonalizowana

150x110

Zobacz siebie na okładce jednego z najbardziej wpływowych pism na świecie. Limitowana „zerówka” Bloomberg Businessweek Polska będzie spersonalizowana.

Własna twarz na okładce jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie? Tak, to możliwe. Zerowy numer polskiej edycji Bloomberg Businessweek Polska trafi do wybranych odbiorców w wersji spersonalizowanej z ich zdjęciem oraz nazwiskiem na okładce.

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska ukaże się w nakładzie 40 000 egzemplarzy. Każdy z tych egzemplarzy będzie miał specjalną obwolutę, na której czytelnik, który zarejestruje się w specjalnej bazie, znajdzie swoje imię, nazwisko i zdjęcie.

Spersonalizowane egzemplarze „zerówki” Bloomberg Businessweek Polska trafią do osób, które zarejestrują się do 19.08. na stronie internetowej http://rejestracja.bbwp.pl. Później spersonalizowany egzemplarz pisma z własnym zdjęciem i nazwiskiem będą mogli otrzymać prenumeratorzy pisma – jako pierwszy numer ich prenumeraty.

Szczegółowe informacje na temat zasad uczestnictwa w akcji „Bądź na okładce najbardziej wpływowego magazynu” dostępne są w regulaminie i na stronie rejestracja.bbwp.pl.

Personalizacja pisma to jeden z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek polskiej edycji jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie, Bloomberg Businessweek. Premiera numeru zerowego odbędzie się podczas 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy 7 września. Regularne wydanie trafi na rynek jesienią.  

Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach spolecznościowych Facebook oraz LinkedIn.

Wydawcą Bloomberg Businessweek Polska pisma jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn będzie wydawany na licencji udzielonej PGBU przez Bloomberg L.P., wydawcę Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Polska edycja pisma początkowo będzie się ukazywała jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko.